رسايل حب تصلح لعيد الحب ( الجزء الاول )


فالينتاين - حب - مسجات - عيد الحب - وغيرها الكثيير

حبك بطحني عالحشيش ... ومن غيرك مأقدرش أعيش ...
أحنا جوز جزم وفردة وحدة متمشيش

قطعني حتة حتة وأرميني لأي قطة ... أنا كنت بأحب واحد
دلوقتي بأحب ستة


بتعرفي مين سألني اليوم عنك؟ شوقي.. وحناني.. وحبي.. وغرامي شوفي لي عندك مين سأل عني


بهديك شيك بمليون بوسة اصرفيه من بنك حبي.. شارع قلبي.. الدور الأول من روحي!!


حبيبي قالي بحبك قلتله أتنيل ... دا الحب في القلب مش
في التليفون يامنيل


دمعي على الخد سايل.. مشتاق وحظي مايل.. أكتب بالقلم السايل.. أحبك بكل الوسايل


أنا وأنت شجرة توت ... أنا فرع دهب وأنت فرع ياقوت ....
واللي يفرقنا يارب يموت

أجيبلك هدية تاخدها ببساطة ...... وفي عيد ميلادي تسوق
العباطة ...


اللي بأحبهم أتنين ... الأول أنت ... أيه بتدور على
أيه ؟؟ ... التاني برضه أنت


حبيبي ياللي أحبه قلتله أتنيل ... جربتك في الحب طلعت
أكبر عيل


الهس بس هس ... هوا لازم يحس ... هوا عمال بيتخن ...
أنا عمال أخس


يادابحني برمشك على سهوه ... دوبلي صباعك في القهوة


ياللي وريت الفؤاد أيام أليمة ... أنت والفؤاد ....
عالجزمة القديمة


اقلب القدرة على فمها ... يتدلق الفول منها


الرسالة دي ليك .... على الله يطمر فيك ... وتجيب
الفلوس اللي عليك يامعفن


الحلو حلو ولو لسه صاحي من النوم ... والمعفن معفن ولو
غسل وشوه كل يوم 
 
 
أحبك ياراوشى عبرنى وأنعشنى دلعنى وهشكنى كسرنى و فرفشنى بس أوعى فى يوم تطنشنى 
 
 
طلعت فوق السطوح هز الهوا كمى كل العيال أتجوزوا وأنا لسة قاعدجنب أمى
 
 
موش مهم أنك حلو وموش مهم أنك شيك المهم أنك مؤدب وده اللى عاجبنى فيك
 
 
الشاى قال للسكر يا أبيض يا تاعبنى ردالسكر وقاله يا أسمر يا مدوبنى
 
 
بحبك اد روبى ونانسى يووووووووو قصدى اد روحى ونفسى
 
 
بثراحة وحثتنى رثايلك من زمان يعنى علثان انكثر ثنى تطنثنى يا عثل
 
 
 
أنتظرونا ........... في الجزء الثاني 
رأيك يهمنا ؟؟؟؟؟

0 التعليقات:

إرسال تعليق